Thursday, November 18, 2010

MELAYU TAK SEDAR APA YANG TELAH BERLAKU DALAM MPPP DAN MPSP!

Namun kegusaran ini sudah terlambat apabila pihak kerajaan DAP sudah pun menjalankan pilihanraya PBT,dibuat tanpa pengetahuan umum dan hanya sesetengah pihak saja yang terlibat membuktikan ada agenda yang tersembunyi yang mahu dilaksanakan .

Proses pembuangan undi oleh 300 orang pemilih.
Video di bawah dirakamkan pada 14 Nov 2010 semasa berlangsungnya pemilihan calon PBT di Penang Chinese Girls Alumni Association.




Wakil yang terpilih sebagai ahli majlis Majlis Perbandaran Pulau Pinang:
  • Teo Lee Ken
  • Lim Mah Hui
  • Chin Khuan Sui
  • Loh Swee Heong
  • Dalbinder Singh
Wakil yang terpilih sebagai ahli majlis Majlis Perbandaran Seberang Prai.
  • Tiun Ling Ta
  • Sivagurupatham a/l S Vadivelu
  • Teng Kim Chew
  • Krishnan a/l Samiah

Adakah dengan hanya 300 orang yang mengundi kepada calon masing masing sudah mewakili keseluruhan rakyat Pulau Pinang? Dimanakah suara suara Melayu? Mengapa tidak ada langsung pengumuman atau pun sebaran maklumat mengenai pilihanraya ini kepada keseluruhan rakyat negeri Pulau Pinang,inikah yang dikatakan CAT?

Untuk pengetahuan anda,sejarah 1965 sudah berulang, ketika itu Barisan Sosialis menguasai pentadbiran Majlis Bandar Raya George Town walaupun pentadbiran negeri dikuasai Parti Perikatan.
Seperti biasa,melayu melayu haprak pakatan tidak akan berani bersuara malah langsung tidak akan berani mempersoalkan tindakan Guan Eng,semuanya akan dihalalkan .
Guan Eng lebih banyak mengunakan masanya berpolitiking dan mengaut kekuasaan sepenuh penuhnya,harapan beliau adalah untuk mendapatkan kuasa secara total dari kerajaan negeri hinggalah kepada PBT.
Kesimpulanya mudah, usaha ini dilakukan secara berperingkat,pertama mendapatkan hak autonomi kemudian apabila kesemua perancangan hagemoni berjaya langkah seterusnya adalah memisahkan Pulau Pinang daripada Semenanjung,penyatuan 2 bekas negeri selat yang diperintah oleh DAP dan PAP pasti akan berjaya.
Sumber: Pisau.Net

3 comments:

Anonymous said...

Eh eh ......dahsyatnya agenda tersembunyi dan pengkhianatan DAP dipimpin oleh LGE kepada ummat Melayu di P.Pinang.Macam ni dah jadi pun, Melayu Penang nak buat tak tahu lagi ke? Mana pergi otak, semangat juang dan nationalis orang Melayu P.Pinang. Nak tunggu saja ke ....apabila nasi dah jadi bubur?

Anonymous said...

dah berlaku hal macam ni pun..pas masih nak menjilat DAPig...
timbalan ketua menteri lagi teruk..pengkhianat bangsa melayu...!!!

anti hipokrit said...

Sdr Azmi Hamid Presiden Teras buat apa? Bersekongkol dengan Pakatan Rakyat. Kenapa suara Teras tidak seteras dulu semasa BN memerintah?

"BERSATULAH MELAYU DEMI BANGSA MU DAN BERSATULAH UMAT ISLAM DEMI AGAMAMU, DAN BERSATULAH RAKYAT MALAYSIA DEMI NEGARAMU"