Tuesday, September 9, 2008

Kejayaan Kerajaan Boneka DAP Perak dalam tempoh 6 bulan menjajah Perak

1.Memberi hakmilik tanah selama 999 tahun kepada penyokong pro-DAP tetapi hanya hakmilik 99 tahun kepada bangsa Melayu.

2. Mengubah dasar pengambilan pekerja bagi Suruhanjaya Perkhidmatan Awam Perak. Kouta baru bagi pengambilan pekerja bagi SPA ialah dengan nisbah 5 Cina, 3 India dan hanya 1 Melayu. Tak lama lagi, ramailah anak jati Melayu Perak yang akan menganggur kerana polisi pro-DAP kafir harbi ini.
3. Penghinaan kepada Mufti Perak dengan menghapuskan tarafnya yang setara dengan exco kerajaan negeri Perak. Ini bagi memastikan mufti tidak ada hak untuk bersuara bagi membela nasib agama Islam.
4. Pengubahan polisi Pelan Susunatur Perumahan yang tidak memberi keistimewaan langsung kepada agama Islam yang mewajibka rezab Masjid/Surau mesti disediakan oleh pemaju perumahan.
5. Tanah yang berharga ratusan juta ringgit diberikan secara percuma kepada sekolah persendirian cina supaya mereka dapat menubuhkan syarikat untuk memkormesialkan tanah tersebut untuk tujuan keuntungan.
6. Menidakkan hak orang Melayu dengan melantik penyokong DAP kafir harbi sebagai Pengerusi Penjawatan Dewan Bandaraya Ipoh. Ini bagi memastikan lebih ramai bukan Melayu pro DAP kafir harbi mendapat tempat.
7. Mengarahkan borang permohonan tanah dicetak dalam bahasa cina dan tamil bagi memudahkan mereka yang tidak tahu berbahasa Melayu untuk memohon. Jikalau sudah berpuluh tahun tinggal di Malaysia tapi masih tidak tahu bahasa Melayu adakah mereka ini (penyokong pro DAP kafir harbi) boleh dianggap rakyat Malaysia dan layak memohon tanah?
8. Kouta Bumiputera dalam permohonan pembalakan dihapuskan bagi memastikan hasil bumi Perak dapat diratah dengan rakusnya oleh penyokong pro-DAP kafir harbi.
9. Mewujudkan jawatan Pengerusi Jabatan bukan Islam supaya setaraf dengan jawatan mufti Perak. Ini bertujuan untuk menyamatarafkan agama Islam dan agama lain di Perak.

Sumber: http://pembelamelayu.com

No comments:

"BERSATULAH MELAYU DEMI BANGSA MU DAN BERSATULAH UMAT ISLAM DEMI AGAMAMU, DAN BERSATULAH RAKYAT MALAYSIA DEMI NEGARAMU"