Friday, April 30, 2010

Blogger Pro UMNO/BN juga dibayar RM4 juta?

Bloggers pro UMNO/BN tidak dibayar sebanyak RM4 juta malahan kami tidak dibayar sesen pun. Kami tidak pula diajar oleh pemimpin UMNO/BN untuk menabur fitnah dan melakukan pembohongan secara halus kerana hendak menjatuhkan parti PAS, PKR mahupun DAP. Itu kerja-kerja syaitan yang dilaknati oleh Allah swt. Kita memaparkan berita berdasarkan fakta, kita berbicara berdasarkan cerita yang nyata. Kita setia sebagai bloggers pro UMNO/BN kerana kita ikhlas dan jujur dalam perjuangan untuk agama, bangsa dan negara.
Namun tidak bermakna apa yang dilakukan oleh pemimpin UMNO/BN itu semuanya betul belaka. Kadang-kadang mereka juga ada sifat-sifat tamak haloba dan gila kuasa. Oleh itu ada ketikanya pemimpin UMNO/BN perlu ditegur dan dikritik kerana UMNO/BN adalah hak kepunyaan kita semuanya. Kita berhak menegur pemimpin BN/UMNO kerana mereka juga ada kelemahan dan kekurangan, bimbang mereka akan leka dan lalai, orang Melayu akan terpinggir di negara sendiri.
Justru itu, bloggers UMNO/BN yang tidak dibayar (diupah) lebih terbuka dan berani sifatnya. Bebas dari cengkaman sesiapa. Tidak terikat tapi bebas untuk menyampaikan keluhan dan resahan ahli-ahli UMNO/BN dari akar umbi. Hanya Allah swt sahaja yang tahu pengorbanan seorang blogger, betapa pengorbanan waktu dan tenaga, wang dan harta benda untuk tatapan peminat blog dari hari ke hari, bulan ke bulan malahan setahun ke setahun tanpa mengenal penat dan letih. Tapi siapa yang ambil peduli!

No comments:

"BERSATULAH MELAYU DEMI BANGSA MU DAN BERSATULAH UMAT ISLAM DEMI AGAMAMU, DAN BERSATULAH RAKYAT MALAYSIA DEMI NEGARAMU"