Tuesday, February 2, 2010

Guan Eng tak perlu berdolak dalih lagi, Datuk Zahrain ada bukti.

Saya ada bukti," tegas Datuk Seri Zahrain Mohd Hashim mengenai kritikan kerasnya terhadap Ketua Menteri, Lim Guan Eng yang menyebabkan beliau terpaksa menghadap Lembaga Disiplin Parti Keadilan Rakyat (PKR) sebagaimana yang diputuskan dalam mesyuarat Majlis Pimpinan Tertinggi parti itu kelmarin.

Bagi mempertahankan kritikannya terhadap Guan Eng, Ahli Parlimen Bayan Baru itu berkata, beliau akan menyerahkan bukti-bukti itu kepada Lembaga Disiplin PKR.

Saya mempunyai banyak bukti untuk menguatkan kenyataan saya bahawa Guan Eng adalah seorang diktator, cauvinis dan berfikiran komunis. Saya bersedia pada bila-bila masa jika dipanggil menghadap Lembaga Disiplin parti.

4 comments:

pandaqwer said...

lantak deme le pak tam....
deme yang nak coalation dengan roket...buat apa nak raih simpati dengan kita.......melayu penang tidak bersalah.....yang meracau racau sekarang ni yang BERSALAH...
nak meracau racau pegi le jumpa
dia orang punya taukeh.....
kalau ada prinsip tak perlu jaja bukti ke sana ke mari...MINTA MAAF PADA SEMUA MELAYU PULAU PINANG...
pak tam,
drafkan apa yang perlu dicakap masa nak buat road show pkr-II

Unknown said...

kenapa sekarang baru bercakap, betul kata pandaqwer
dulu engkorang berjanji akan membela melayu pulau pinang
semua kerajaan dulu buat, TAK BETUL !
sekarang ada kuasa, kenapa tidak di perbetulkan
kuasa tu AMANAH...baru bangkit tidor kut...rasanya umno pun bukannya nak sangat MP2 pkr yang dulu bukan main SOMBONG bila dapat kuasa

matrengganu said...

Zahrain...hang baru tahu ker yang langit tu tinggi ? Memalukan Melayu Pulau Pinang jer...

Unknown said...

Cina DAP tak sama dengan Cina Gerakan dan MCA. Grakan dan MCA boleh bersama UMNO mentadbir negara mengikut hasrat pimpinan UMNO sebagai parti utama BN. Hinggalah M'sia diterima sebagai negara Islam oleh parti2 komponen BN. Presiden DAP Karpal Singh sama sekali menolak penubuhan negara Islam! Hak keistimewaan dan ketuanan Melayu dipertikaikan, bangsa Melayu ditindas, agama Islam dihina, pemimpin UMNO didakwa racist, pemimpin DAP mahu hak sama rata, PKR hendak keadilan,PAS nak Islam dan akhirnya Melayu dan Islam sekaligus semakin dihina di bawah pentadbiran kerajaan negeri DAP di PP dan PKR di Sngor. Bersatulah Melayu kerana orang Melayu adalah beragama Islam menurut perlembagaan persekutuan. UMNO= Melayu, Melayu=Islam, PAS=Islam Oleh itu UMNO=PAS. Faham tak?

"BERSATULAH MELAYU DEMI BANGSA MU DAN BERSATULAH UMAT ISLAM DEMI AGAMAMU, DAN BERSATULAH RAKYAT MALAYSIA DEMI NEGARAMU"