Sunday, July 6, 2008

PERHIMPUNAN: MENYOKONG DAN MEMBANTAH

KAMI MENYOKONG DIADAKAN PERHIMPUNAN BESAR-BESARAN DENGAN SEGERA BAGI MEMBANTAH CAMPUR TANGAN AMERIKA SYARIKAT DALAM HAL EHWAL DALAMAN NEGARA
SEBALIKNYA
KAMI MEMBANTAH DIADAKAN
Perhimpunan sejuta rakyat bagi membantah kenaikan harga minyak akan diadakan seperti yang dijadualkan di Stadium Kelana Jaya, Petaling Jaya hari ini.

3 comments:

Tai said...

ya benar, kami menyokong perhimpunan besar-besaran untuk membantah campurtangan amerika sial dan durjana itu.

Tapi, kami bantah demonstrasi jalanan dan tak bertamadun untuk membantah kenaikan bahan bakar. Harap pihak polis dapat melakukan tindakan yang bijak.

Anonymous said...

Menangani masalah kenaikan harga minyak bukan cara demontrasi jalanan. Pembangkang dah ramai ahli Parlimennya, gunakanlah sebaiknya di parlimen jika berniat baik untuk bela nasib rakyat. Cara itu hanya untuk menaikkan kemarahan rakyat kpd kerajaan. Pembangkang guna isu ini untuk kepentingan parti pembangkang. Negara lain pun dah henti demontrasi! Kerajaan BN pun dah ambil beberapa langkah untuk meringankan bebanan rakyat..cukuplah! Demontrasi akan mengujudkan suasana lebih buruk lagi..

Tai said...

ya betul. Parti pembangkang memang tiada agenda lain. Agenda mereka hanyalah nak jual Malaysia kat negara luar yang menganggap mereka parti pembangkang ini anak emas.

"BERSATULAH MELAYU DEMI BANGSA MU DAN BERSATULAH UMAT ISLAM DEMI AGAMAMU, DAN BERSATULAH RAKYAT MALAYSIA DEMI NEGARAMU"